Medicatie afhaalautomaat

24 Apr 2026

Medicatie afhaalautomaat

Sinds donderdag 23 april is de medicatie afhaalautomaat in gebruik! We hopen hiermee een stukje service te kunnen bieden en tegelijkertijd efficiënter te gaan werken. De medicatie in de kluis kan 24/7 opgehaald worden. Wanneer uw medicatie in de kluis klaarligt heeft u een mail gehad met een code. 

Niet voor alle patiënten kan de medicatie in de kluis gelegd worden. Dit heeft te maken met temperatuur en verpakkingsgrootte. Daarnaast hebben we een mailadres nodig om de code te kunnen versturen.

Als de medicatie na 4 dagen nog niet is opgehaald, halen we het uit de kluis en ligt het klaar in de apotheek. U krijgt dan opnieuw een mailtje dat uw medicatie klaar ligt maar nu in de apotheek.

Uiteraard kunt u nog steeds aan de balie terecht voor vragen over uw medicatie of over de medicatie afhaalautomaat.